Yapı laboratuvarı denetçi belgesi

Yapı denetçi belgesi nasıl alınır?

  1. Başvuru dilekçesi. 1.1. …
  2. Şantiyelerde iş görebileceklerine ilişkin, görevini devamlı olarak yapmaya.
  3. Diploma. 3.1. …
  4. Adli Sicil Beyanı 4.1. …
  5. İlgili meslek odasına kayıt belgesi. 5.1. …
  6. TC kimlik numarasını beyan eden belge ve 2 Adet fotoğraf. …
  7. Mesleğinde fiilen en az beş yıl çalıştığına ilişkin olarak ilgili kurum ve.
  8. 7.1.

Yapı denetçi belgesi nereden alınır?

Yapı denetçi belgesi almak için başvuruda bulunanların izlemeleri gereken süreç, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğü'nün web sayfasında yer alıyor.

Denetçi belgesi kimler alabilir?

“(3) Denetçi belgesi aşağıdaki şartları taşıyan mimar ve mühendislere verilir: a) Türkiye Cumhuriyeti tâbiiyetinde olması. b) Şantiyelerde iş görebileceklerine ilişkin olarak, görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığının ilgili sağlık kurum veya kuruluşunca belirlenmesi.

Yapı denetim denetçi nasıl olunur?

Bu nedenle yapı denetim mühendisi olmak için üniversitelerin de dört yıllık lisans eğitimi veren Mimarlık ve Mühendislik Fakültelerinde eğitim görmek gerekir. Üniversitelerin bu bölümlerinden bir tanesinden mezun olduktan sonra bu alanda işe girilebilir. Dört yıllık eğitimin ardından bu alanda staj yapılır.

Denetçi belgesi ne kadar maaş alır?

İç denetçi olarak çalışmanız halinde alacağınız maaş en düşük 3 bin 90 TL, en yüksek 6 bin 820 TL ve ortalama 4 bin 850 TL kıdemli denetçi olarak çalışmanız halinde alacağınız maaş en düşük 3 bin 810 TL, en yüksek 10 bin 950 TL ve ortalama 6 bin 910 TL olarak görülmektedir.

Denetçi belgesi kaç yıl geçerli?

1-) Yapı Denetim Uygulama Yönetmeliğinin 14. Maddesi çerçevesinde, yapı denetimlerde görev alan mimar ve mühendislerin, yeterliliklerinin tespiti için 5 yılda bir olmak üzere denetçi belgesi vize işlemi yapılır. Vize işlemi yapılmayan denetçinin görevine devam etmesine izin verilmez.

E devletten yapı denetim belgesi nasıl alınır?

Yapı kayıt başvurusu eDevlet üzerinden yapılması durumunda, Yapı Kayıt Belgesi formunun eksiksiz olarak doldurulmasından ve Yapı Kayıt Belgesi bedelinin yatırılmasından sonra, Yapı Kayıt Sistemi tarafından oluşturulan Yapı Kayıt Belgesi talepte bulunan yapı sahibince eDevlet üzerinden alınıyor.